ویدیو جشن صعود چادرملوی اردکان به لیگ برتر فوتبال صعود دومین تیم لیگ یکی به لیگ برتر+ جدول نهایی لیگ یک زمزمه‌های حضور محرم نویدکیا روی نیمکت پرسپولیس ستاره‌های سپاهان به دنبال راهی برای جدایی نکونام نزدیک به در خروجی باشگاه استقلال پرسپولیس باید انتخاب کند؛ مربی خارجی با گولسیانی! مشکل پرسپولیس برای جذب مربی خارجی مهلت ۲۴ ساعته پرسپولیس به اوسمار رقم پیشنهادی جدید پرسپولیس به اوسمار | مربی برزیلی رضایت می‌دهد؟ جواد خیابانی از حضور در کمیته اخلاق امتناع کرد پیشنهاد ۴۵ میلیارد تومانی برای مهاجم گل گهر + عکس هجوم دلال‌ها به نیمکت پرسپولیس | گزینه‌های‌ جدید یکی یکی رو خواهد شد! VAR به لیگ بیست و چهارم هم نمی‌رسد؟ سلیمی در لیست مازاد نکونام! استقلال-نکونام نزدیکی‌های خط پایان فرشید باقری: هیچ مذاکره‌ای با استقلال نداشتم عقب نشینی استقلال مقابل زیاده خواهی بازیکنان | تغییر سیاست نقل و انتقالاتی با ورود مدیران جدید والیبالیست‌های فولاد سیرجان بازهم قهرمانی می‌خواهند
سرخط خبرها

یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس تخفیف نمی دهد

  • کد خبر: ۲۰۴۲۹۷
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس تخفیف نمی دهد
سرمربی پرسپولیس قرار نیست از حقش کوتاه بیاید و تخفیف نمی‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیریت باشگاه پرسپولیس قصد ندارد بعد از جدایی یحیی پرداختی به وی داشته باشد چرا که درویش اعتقاد دارد این مربی خودش خواستار جدایی شده و باید به همین ۳۰ درصد دریافتی قناعت کند در حالی که یحیی ۵۰ درصد از قراردادش و ۵۰ درصد از آپشن باقی مانده از سال قبل خود را می‌خواهد.

نظر درویش و نزدیکانش این است که یحیی با ترک پرسپولیس به این باشگاه خسارت مالی زده است از این جهت که این باشگاه مجبور است سرمربی جدیدی بیاورد و این مربی هم با خودش دستیار جدید خواهد آورد. از این رو دستیاران یحیی باید حق و حقوق خود را گرفته و جدا شوند موردی که از نظر مالی هزینه سنگینی را روی دست باشگاه پرسپولیس خواهد گذاشت.

در هر صورت یحیی نمی‌خواهد در این مورد با درویش خودش پای میز مذاکره بنشیند و قرار شده حمید مشهدی مدیربرنامه هایش را طی یکی دو روز آینده به دیدار درویش رفته و در مورد قطع همکاری طرفین به توافق برسند. آنچه مشخص است یحیی کل مطالباتش را از پرسپولیس خواستار شده و حاضر به تخفیف نیست در حالی که درویش خواسته دیگری دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->